...

Договір публічної оферти

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

про надання послуг

САЛОНУ КРАСИ “ZMINA”

м. Київ                                                                                         «2» лютого  2022 р.

ЗМІСТ

 І). Загальні умови

ІІ). Окремі терміни та визначення

ІІІ). Предмет Договору

ІV). Вартість Послуг, порядок замовлення Послуг та Гарантійний платіж

V). Порядок подання заяви на повернення Гарантійного платежу

VІ). Строки і порядок надання Послуг

VІІ). Підтвердження від Клієнта

VІІІ). Відповідальність Сторін

ІХ). Обставини непереборної сили

Х). Вирішення спорів

ХІ). Дія Договору

ХІІ). Порядок внесення змін до Договору

ХІІІ). Заключні положення

ІХ). Контактна інформація

Додаток № 1 до Договору (Політика конфіденційності, захисту і обробки персональних даних).

Додаток № 2 до Договору (Послуги і тарифи).

І. Загальні умови

1.1. Сторона: Фізична особа-підприємець ШИМКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА, що зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 19.03.2020 року, номер запису: 23340000000009918, діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб  фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, надалі за текстом даного Договору Публічної оферти іменується – «Майстер» або «Підприємець», адреса фактичного здійснення діяльності: місто Київ, Оболонський проспект, будинок 26 (надалі за текстом – адреса Салону), Салон «ZMINA», керуючись ст. ст. 633, 634, 641, 627, 628, положеннями глави 63 ЦК України, публічно пропонує широкому та необмеженому колу фізичних осіб (за текстом цього Публічного договору іменуються «Клієнти») можливість отримання визначених цим Договором (іменується «Договір» або «Публічний договір», або «Договір Публічної оферти») перукарських, косметичних послуг, послуг Салону краси, перелік яких визначається Додатком № 2 до цього Договору  (за текстом – «Послуги»), на умовах, визначених даним Договором.

1.2. Підтвердженням згоди з усіма умовами Публічного договору являється акцепт способом оплати Гарантійного платежу у відповідності до умов цього Договору.

1.3. Сторони погодили, що при акцептуванні у спосіб оплати, заповнення в електронному вигляді форми оплати платіжної системи з реквізитами платіжного інструменту (зокрема CVV2 кодом) вважається одноразовим цифровим паролем, який визнається електронним цифровим підписом в розумінні чинного законодавства України, в т.ч. норм ЗУ «Про електронну комерцію».

1.4. Після прийняття викладених в Договорі умов (акцепту), особа, яка акцептувала (за текстом іменується «Клієнт»),  зобов’язується виконувати умови цього Договору, додатків до нього, дотримуватися інструкцій та рекомендацій Майстра, в тому числі таких, що оприлюднені шляхом їх публікації Майстром на вебсайті LiqPay, www.zmina.in.ua, СРМ системі CleverBox (за текстом – Вебсайт) або розміщені в куточку споживача за адресою Салону.

1.5. Майстер та Клієнт підтверджують, що даний Договір не є фіктивним чи удаваним правочином або  правочином, укладеним під впливом тиску чи обману.

1.6. До акцептування даного Договору Клієнт отримує у доступній формі повну та достовірну інформацію про Послуги, які замовляються Клієнтом на умовах даного Договору, їх вартість або спосіб визначення вартості (розцінки з яких складається загальна сума до сплати), умови отримання Послуг, небезпека, склад та усю іншу інформацію, що необхідна Клієнту для свідомого вибору.

До отримання усієї інформації про Послугу або у разі, якщо Клієнт не згоден з умовами цього Договору чи умовами надання Послуг, Клієнт не повинен виконувати акцептування цього Договору. 

1.7. Надання Послуг за Публічним договором здійснюється згідно із законодавством України, місцем укладання Договору та місцем надання Послуг визначається місцезнаходження Салону. 

ІІ. Окремі терміни та визначення

«Публічний договір», або «Договір», або Договір Публічної оферти – публічна пропозиція, що адресується фізичній особі з повною цивільною дієздатністю, відносно якої не існує обмежень щодо укладання цього Договору, укласти Договір про надання Послуг на визначених ним умовах.  

Майстер – особа, визначена п. 1. розділу І даного Договору, що є Виконавцем послуг в розумінні чинного законодавства України, надає Послуги на умовах цього Публічного договору.

Клієнт – будь-яка фізична особа (громадянин/громадянка України), що є Замовником послуг в розумінні чинного законодавства України, має цивільну правоздатність та повну цивільну дієздатність, бажає отримати Послуги на умовах даного Публічного договору.

Послуги Послуги у сфері краси, в тому числі які надаються перукарнями та салонами краси, з метою покращення зовнішності та задоволення естетичних потреб Клієнта.

Платіжна система — в розумінні цього Договору платіжна організація чи платіжний сервіс (Liqpay, iPay або інші), що забезпечують проведення переказу коштів між платником та отримувачем (Замовником Послуг – Клієнтом та Виконавцем Послуг – Майстром).

Політика конфіденційності, захисту і обробки персональних данихумови роботи з конфіденційною інформацією та персональними даними Клієнта, що доповнюють умови даного Договору та яка є невід’ємною частиною цього Договору – додатком № 1 до нього.

Офіційний Вебсайт – сайт у мережі Інтернет:  www.zmina.in.ua

ІІІ. Предмет Договору

3.1.  За цим Договором Майстер,  в тому числі з залученням субвиконавців (Майстрів Салону) зобов’язується за винагороду та відповідно до Інструкції  щодо надання перукарських, манікюрних та педикюрних послуг, Правил побутового обслуговування населення, встановлених законодавством України норм та стандартів, а також відповідно до правил використання виробів, матеріалів та обладнання, надати Клієнту окремо обумовлений з Клієнтом обсяг Послуг в узгоджений Сторонами день та час. 

3.2.  Клієнт зобов’язується оплатити Послуги у відповідності до розділу ІV Договору, дотримуватися умов даного Публічного договору та рекомендацій, настанов, зауважень Майстра.

ІV. Вартість Послуг, порядок замовлення Послуг та Гарантійний платіж

4.1.  Перелік та вартість Послуг визначається згідно з Додатком №2 до цього Договору (Послуги і Тарифи), а також публікується на Вебсайті.

4.2.  Замовлення Послуг:

4.2.2. Замовлення Послуг здійснюється Клієнтом у будь-який зручний для Клієнта спосіб: телефоном, через Телеграм-канал, он-лайн запис, Вайбер-канал, Інстагарам, інші засоби комунікації, визначені як контактні номери чи адреси Салону.

4.2.3. Після погодження між Клієнтом та Салоном (адміністратором чи Майстром) конкретного переліку Послуг, отримання яких потребує Клієнт, орієнтовної вартості, дати та часу, та інших умов надання Послуги, Клієнт отримує від Салону через Tелеграм-канал @Zmina_beauty_space_bot (якщо звернення відбулось через телеграм-канал) або з використанням месенджерів (Viber, WhatsApp тощо), або по смс підтвердження замовлення і реквізити для здійснення Клієнтом Гарантійного платежу.

4.3.  Гарантійний платіж:

4.3.1. Гарантійний платіж в сумі: 200 (двісті) гривень 00 копійок є єдиним дійсним підтвердженням замовлення Клієнтом Послуг та щоразу являється акцептом з боку Клієнта даного Договору.

4.3.2. Гарантійний платіж виконується Клієнтом не пізніше, ніж протягом 6 (шести) годин з моменту надсилання Салоном Клієнту підтвердження замовлення і реквізитів для здійснення Клієнтом Гарантійного платежу.

4.3.3. Гарантійний платіж за цим Публічним договором являється видом забезпечення зобов’язань Сторін (з боку Салону – надати Послугу, з боку Клієнта – отримати та оплатити Послугу) у формі завдатку і підлягає заліку у ціну (вартість) Послуги, яку Клієнт має заплатити Майстру.

4.3.4. У разі, якщо Послуга не буде надана Клієнту з вини Клієнта (якщо Клієнт не з’явився у визначений день та час до Салону для отримання Послуги, відмовився від отримання Послуги тощо) та Сторонами не погоджено іншого дня і часу надання Послуги (зміна дня та/або часу можлива один раз по кожному забезпеченому Гарантійним платежем замовленню), Гарантійний платіж залишається у розпорядженні Майстра в якості компенсації та згідно з ст. 571 ЦК України.

4.3.5. У випадку, якщо Послуга не буде надана Клієнту з вини Майстра/Салону, застосовується правило сплати Клієнту суми завдатку у подвійному розмірі.

4.3.6. Повернення Гарантійного платежу у разі, якщо таке право Клієнта передбачене чинним законодавством України та/або цим Договором, виконується на письмову вимогу Клієнта, заявлену в порядку розділу 5 цього Договору не пізніше, ніж протягом чотирнадцяти календарних днів з дня оплати Гарантійного платежу.

4.4.  Клієнт здійснює оплату до повної вартості Послуг в день отримання Послуг в Салоні.

4.5.  Оплата Послуг в Салоні виконується у будь-який не заборонений законодавством України спосіб.

4.6.  Датою оплати Сторони обумовлюють вважати дату надходження грошових у розпорядження Майстра.

Порядок подання заяви на повернення Гарантійного платежу

5.1.  Заява (письмова вимога) про повернення Гарантійного платежу може бути надана Клієнтом Майстру не пізніше, ніж протягом чотирнадцяти календарних днів з дня виконання Клієнтом Гарантійного платежу.

5.2.  Заява (письмова вимога) платника коштів складається українською мовою і повинна містити:

  найменування отримувача коштів;

  адресу Салону;

  прізвище, ім’я та по батькові платника коштів, Клієнта;

  адреса платника коштів, Клієнта;

  РНОКПП платника коштів;

  контактний номер телефону та електронна адреса;

  зміст заяви / листа / вимоги з проханням повернення Гарантійного платежу;

  дата, коли було перераховано Гарантійний платіж;

  реквізити платника коштів для повернення Гарантійного платежу;

  дата та підпис платника коштів, Клієнта.

5.3.  Належним чином подана заява (письмова вимога) про повернення коштів підлягає задоволенню протягом семи днів з дня її отримання Майстром / Салоном.

5.4.  Будь-які доповнення / зміни / виправлення Клієнтом помилок у заяві / листі / вимозі Клієнта про повернення коштів повинні бути зроблені в межах визначеного п. 5.1 строку.

5.5.  Заява (лист, вимога) Клієнта, яка подана без дотримання вимог цього розділу, вважається такою, що не подана та задоволенню не підлягає. 

VІ.  Строки і порядок надання Послуг

6.1.  Надання Послуг здійснюється відповідно до умов цього Договору, Інструкції  щодо надання перукарських, манікюрних та педикюрних послуг, Правил побутового обслуговування населення, встановлених законодавством України норм та стандартів, а також відповідно до правил використання виробів, матеріалів та обладнання, а також згідно з цінами, вказаними у Додатку № 2 (Послуги і Тарифи).

6.2.  Конкретні строки, обсяг та умови надання кожного окремого виду Послуг обумовлюються між Майстром та Клієнтом додатково.

6.3.  Надання Послуг здійснюється в межах графіку роботи Салону:

– щодня: понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця, субота та неділя (про вихідні дні Салону у разі офіційно встановлених святкових та неробочих днів може бути завчасно додатково проінформовано Клієнтів на вебсайті www.zmina.in.ua, запис Клієнтів на такі дні відповідно не здійснюється);

– початок роботи Салону: 10:00 (десять год. нуль хв.)., закінчення роботи: 20:00 (двадцять  год. нуль хв.).

– перелік вихідних та святкових днів, на які Салон має право не здійснювати запис та не надавати Послуги: 01-03 січня Новий рік; 07 січня Різдво Христове; 08 березня Міжнародний жіночий день; 28 квітня Пасха; 01 травня День праці; 09 травня День Перемоги; 16 червня Трійця; 28 червня День Конcтитуції України; 24 Серпня День Незaлежності України; 14 жовтня День захисників України; 25 грудня Різдво Христове.

6.4. Вважається, що Клієнт отримав Послугу в повному обсязі та належної якості, якщо в день отримання Послуги письмово не заявив про протилежне. 

VІІ). Підтвердження від Клієнта  

7.1. Клієнт, акцептуючи цей Договір, підтверджує наступне:

–  являється дієздатною особою, щодо нього не порушено судом справи про визнання недієздатним або обмежено дієздатним;

–  не має медичних протипоказань щодо отримання Послуг, які замовляються;

–  отримує від Майстра всю необхідну інформацію про Послугу до її замовлення та до її одержання, в іншому разі Клієнт не повинен виконувати оплату Гарантійного платежу та не має права розпочинати отримання Послуг;

–  в момент взаємодії з Майстром або в разі іншої дії, що регулюється цим Договором, погоджується на опрацювання своїх персональних даних, згідно з цілями, зазначеними в цьому Договорі та додатками до нього;

– добровільно надає свою безумовну згоду на обробку Майстром, будь-якими залученими Майстром у зв’язку з виконання цього Договору особами персональних, інших даних отриманих від Клієнта в результаті правових відносин за цим Договором, а також безумовну згоду на збереження історії спілкування Клієнта з Майстром, історії надання Послуг з використанням будь-яких запам’ятовуючих пристроїв. Обробка включає, але не обмежується, збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, поновленням, використанням і поширенням (включаючи передачу), знищенням даних, які обробляються Майстром.

VІІІ). Відповідальність Сторін

8.1.      У випадку порушення зобов’язань, що виникають з цього Договору (надалі іменується “порушення Договору”), Сторона несе відповідальність, визначену цим Договором та (або) чинним законодавством України. 

ІХ). Обставини непереборної сили

9.1.      Обставинами непереборної сили визнаються обставини, які не можуть бути передбачені Сторонами при укладенні Договору і проти виникнення яких вони не можуть прийняти відповідні заходи. До них відносяться, зокрема, стихія, страйк, локаут, інший промисловий розлад, оголошена та неоголошена війна, терористичний акт, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, акт вандалізму, блискавка, пожежа в наслідок блискавки, буря, повінь, землетрус, нагромадження снігу або ожеледь, нестача води, вибух, ударні хвилі, епідемії чи пандемії тощо. Дію обставин непереборної сили підтверджує Торгово-промислова палата України.

9.2.      Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов’язань за цим Договором, якщо таке невиконання є наслідком обставин непереборної сили, які виникли після укладення цього Договору, та які Сторони не могли ані передбачити, ані попередити розумними заходами.

9.3.      Сторони зобов’язані сповіщати одна одну про настання і припинення обставин непереборної сили протягом 5 (п’яти) робочих днів із дня їх настання. Сповіщення з боку Майстра можливо способом публікації відповідного повідомлення на Вебсайті.  

9.4.      У випадках, коли обставини та їх наслідки, передбачені цим розділом Договору, продовжують існувати більше, ніж 3 (трьох) місяців  поспіль, або коли при настанні таких обставин стає очевидно, що такі обставини та їх наслідки будуть діяти більше цього терміну, кожна зі Сторін має право відмовитись від даного Договору (розірвати його в односторонньому порядку). 

Х). Вирішення спорів

10.1.  Всі спори та суперечки мають вирішуватися шляхом переговорів. При вирішенні спору Сторони керуються матеріальним та процесуальним правом України.

10.2.  У випадку недосягнення Сторонами згоди, всі спори та розбіжності вирішуються у суді за місцем виконання даного Договору, згідно ч. 8 ст. 28 ЦПК України. 

ХІ).  Дія Договору

11.1.  Договір між Майстром та кожним окремим  Клієнтом є укладеним з моменту акцепту цього Договору відповідним Клієнтом.

11.2.  Строк дії Договору – до моменту відкликання Оферти або дострокового розірвання Договору у визначених цим Договором або чинним законодавством України випадках. 

ХІІ). Порядок внесення змін до Договору

12.1.  Майстер залишає за собою право вносити зміни в умови Публічного договору та/або відізвати дану Оферту в будь-який момент.

12.2.  У випадку внесення Майстром змін до Публічного договору, такі зміни вступають в силу з моменту розміщення зміненого тексту на Вебсайті www.zmina.in.ua, CleverBox, якщо інший строк вступу змін в силу не передбачений при розміщенні.

12.3.  Будь-які зміни та доповнення до цього Договору з моменту набуття чинності поширюються на всіх осіб, які приєдналися до Договору, у тому числі, які приєдналися до нього (в т.ч. акцептували) раніше дати набуття чинності змінами.

12.4.  Пропозиції Клієнтів та інших осіб щодо внесення змін до Договору, підлягають обов’язковому розгляду, але не гарантують їх внесення до Договору.

12.5.  У разі, якщо Клієнт не згоден з будь-якими умовами цього Договору та/або не згоден дотримуватися його умов (або нової редакції Договору), він не має права вступати у взаємовідносини з Майстром, в тому числі замовляти та оплачувати Послуги за цим Договором. 

ХІІІ). Заключні положення

13.1.  Сторони стверджують, що укладання цього Договору спрямоване на реальне настання правових наслідків, які обумовлені ним; волевиявлення Сторін є вільним і відповідає їх внутрішній волі та дійсним намірам; даний Договір не має характеру фіктивного та удаваного правочину; Клієнт погоджується з цінами, вартістю, зазначеними Майстром, з порядком і умовами оплати Послуг, порядком затвердження змін умов Договору; Сторони стверджують, що вільно володіють українською  мовою, якою викладені умови Договору, що дало їм можливість прочитати та правильно зрозуміти зміст даного Договору.

13.2.  Відступлення права вимоги та (або) переведення боргу за цим Договором Клієнтом до третіх осіб допускається виключно за умови попереднього письмового погодження цього із Майстром.

ІХ). КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ МАЙСТРА

НОМЕР ЗАСОБУ ЗВ’ЯЗКУ: E-mail:   yourhairclub@gmail.com

 тел. 0633720919, 0631480355 

адреса для листування: м. Вишгород, вул. Кургузова 11В, кв 147  

Додаток № 1

до ДОГОВОРУ ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

про надання послуг САЛОНУ КРАСИ

від “2”лютого  2022 р. 

Політика конфіденційності,

захисту і обробки персональних даних

    м. Київ                                                                                       “2”лютого  2022 р. 

Дана Політика захисту і обробки персональних даних (далі-«Політика») включає умови щодо обробки і захисту персональних даних, здійснюваної відповідно до сформульованої мети та підстав для виконання такої обробки персональних даних.

Володілець персональних даних – особа, зазначена у п.1. Загальних положень зазначеного вище Договору публічної оферти про надання послуг.

Дана Політика разом з вказаним вище Договором публічної оферти про надання послуг (за текстом – «Договір публічної оферти») являються  основою на підставі  якої проводиться  одержання персональних даних Клієнта (Замовника Послуг в розумінні норм чинного законодавства України), які будуть оброблені.

 Надаючи  свої  дані  Майстру (Виконавцю в розумінні норм чинного законодавства України) в  електронному вигляді з використанням Вебсайту www.zmina.in.ua, CleverBox чи у паперовому вигляді, Клієнт надає добровільну та безумовну згоду на обробку його персональних даних відповідно до умов Публічного договору та даної Політики.

Майстер поважає право суб’єктів персональних даних на  недоторканість  та  конфіденційність персональних  даних та застосовує відповідні заходи безпеки, спрямовані на запобігання несанкціонованому доступу, зміні або поширенню персональних даних усіх осіб, які передати їх дані Майстру.

Особисті дані Клієнтів використовуються тільки з метою, що визначена цією Політикою та відповідає умовам Публічного договору.

Обробка персональних  даних відбувається  згідно з  Законом  України  «Про  захист персональних даних» та чинними законодавчими актами України. Дана Політика надає Клієнту інформацію про мету отримання персональних даних, порядок обробки персональних даних, умови надання доступу до персональних даних, іншу інформацію по порядку зберігання і використання персональних даних Майстром. 

  • Персональні дані отримуються, зберігаються, обробляються і використовуються з наступною метою:

– надання Майстром Послуг у відповідності до умов Публічного договору;

– ідентифікація / верифікація Клієнта;

– надання Клієнту усієї інформації, надання якої передбачено Публічним договором та/або ЗУ «Про захист прав споживачів», та/або чинними нормами законодавства України;

– рекламне розсилання, розміщення інформації відносно Послуг Майстра, інших пов’язаних з цим відомостей;

–  забезпечення реалізації інших сфер відносин, що вимагатимуть обробки персональних даних Клієнта в силу дотримання вимог законодавства України. 

  • Персональні дані, які отримує Майстер від Клієнта.

Майстер може отримувати від Клієнта наступні дані (або окремі з них):

  • Прізвище, ім’я, по-батькові;
  • Стать;
  • Дату народження фізичної особи;
  • Контактну інформацію: номер телефону, адресу електронної пошти Клієнта;
  • Медичну інформацію (протипоказання до проведення процедур тощо);
  • Інформацію про платіжні реквізити, РНОКПП (при отриманні оплати та/або для повернення Гарантійного платежу);
  • Адресу (при листуванні у паперовому вигляді з Клієнтом);
  • іншу необхідну в межах взаємовідносин Сторін по Публічному договору інформацію.
  • Згода на надання, обробку, зберігання, використання персональних даних

Акцептувавши умови Публічного договору Клієнт:

1)  засвідчує, що персональні дані про нього, надаються Клієнтом Майстру добровільно, чим підтверджує, що такі дані Майстер отримує правомірно і володіє ними на законних підставах;

2)  засвідчує наявність у Майстра права на обробку персональних даних Клієнта відповідно до вищевказаної мети їх обробки;

3)  погоджується, що обробка  Майстром персональних даних про Клієнта зумовлюється необхідністю реалізації Майстром прав та обов’язків відповідно до закону та/або в межах відповідного Публічного договору (оферти);  

4)  надає згоду Майстру на передачу персональних даних про Клієнта третім особам, якщо це потрібно відповідно до вищевказаної мети чи відповідно до вимог законодавства, без обов’язку Майстра кожного разу повідомляти Клієнта про такі дії;

5)  підтверджує отримання від Майстра належного повідомлення про права Клієнта, мету збору персональних даних, отримання в повному обсязі інформації, надання якої передбачено Замовнику ЗУ «Про захист персональних даних»;

6)  надає право Майстру зберігати персональні дані Клієнта протягом всього терміну діяльності Майстра або до моменту, коли Клієнт побажає видалити відомості про себе чи заборонить у письмовій паперовій формі їх зберігання або передання, якщо інше не впливатиме із закону чи специфіки відносин між Майстром та Клієнтом. 

  • Інше відносно захисту персональних даних

Клієнт має право особисто та за письмовим запитом у паперовій формі дізнатися більше інформації, яку зберігає Майстер відносно такого Клієнта.

Дата Політика конфіденційності, захисту і обробки персональних даних є невід’ємним додатком до Публічного договору про надання послуг від «2» лютого  2022 р., діє протягом строку, відповідно до строку дії зазначеного Договору. 

Додаток № 2

до ДОГОВОРУ ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

про надання послуг САЛОНУ КРАСИ

від «2» лютого 2022 р. 

м. Київ                                                                                          «2» лютого 2022 р

Послуги і Тарифи

Тарифи на послуги Майстра зазначаються включаючи всі податки та збори.

HAIR

(волосся)

Складне фарбування   

Складна  техніка фарбування  волосся — Shatush (начіс), Air Touch (видув), Balayage (малюнок), Babylights (легкі світлі пасма), Мелірування (штопка).

  Час, хв  Ціна, грн Захист Olaplex, грн
2 довжина 300 4100 800
3 довжина 360 4900 950
4 довжина 360 5800 1000
5 довжина 360 7300 1100
6 довжина 420 8900 1200

Фарбування тон в тон/Тонування волосся

Фарбування в один етап – фарбування коренів та тонування довжини, або тонування довжини в один тон.

  Час, хв  Ціна, грн Захист Olaplex, грн
1 довжина 120 1900 600
2 довжина 120 2300 700
3 довжина 120 2700 800
4 довжина 120 3300 900
5 довжина 180 4100 1000
6 довжина 180 4500 1100

Однотонний блонд   

Однотонний блонд – фарбування, яке складається з двох етапів: перший – освітлення коренів до 1.5 см; другий – тонування коренів та довжини в бажаний відтінок.

  Час, хв  Ціна, грн Захист Olaplex, грн
1 довжина 150 2700 700
2 довжина 170 3100 800
3 довжина 200 3500 950
4 довжина 200 3700 1000
5 довжина 240 4100 1100
6 довжина 240 4300 1200

Вихід з чорного 

Це довготривалий, трудомісткий процес, який включає в себе процес змивки, освітлення та тонування.

  Ціна, грн
2 довжина 7000
3 довжина 8500
4 довжина 9800
5 довжина

6 довжина

від 10000

 

*Необхідна консультація з майстром перед записом

Відновлення волосся “Tokio Inkarami”   

Миттєве та ефективне  відновлення і  зміцнення сильно пошкодженого волосся.  Ексклюзивна технологія складається з комплексу вітамінів, які поступово і фундаментально  відновлюють всі шари волосяних волокон.

  Час, хв  Ціна, грн
2 довжина 120 1700
3 довжина 120 2000
4 довжина 180 2700
5 довжина 240 3200
6 довжина 240 3600

Догляд Redken “Acidic Concentrate” 

Протеїновий догляд підходить для сухого та пошкодженого волосся. 

В результаті волосся стає м’яке, зволожене та еластичне.

Ціна, грн
1 довжина                              850
2 довжина                                    900
3 довжина                              1000
4 довжина                              1100
5 довжина                              1200
6 довжина                          1300

Активний догляд “Olaplex”

 Збільшує та поєдную дисульфідні зв’язки , зменшує пошкодження та ламкість. Виконується до або після стрижки та фарбування волосся. Рекомендується для всіх типів волосся, від натурального  до сильно пошкодженого та  фарбованого волосся.

Ціна, грн
1 довжина                             900
2 довжина                              1100
3 довжина                              1300
4 довжина                              1500
5 довжина                              1800

Стрижки:

Стрижка волосся.

В послугу входять: стрижка будь-якої  складності, миття голови з  шампунем та  кондиціонером, а також  укладка на фен.

Час, хв  Ціна, грн
120 850

Стрижка волосся гарячими ножицями

Вкорочення волосся нагрітим лезом ножиць. Такий зріз запаює  волосину під час стрижки і завдяки температурному впливу створюється кератинова капсула, яка перешкоджає вимиванню поживних речовин всередині  волосини.

Час, хв  Ціна, грн
120 1300

Стрижка волосся гарячими ножицями + догляд “Olaplex”

Стрижка із застосуванням захисту для волосся, який поєднує дисульфідні зв’язки, які відповідають за пружність  волосся на молекулярному рівні.

Стрижка виконується під час роботи догляду “Olaplex”. 

Час, хв  Ціна, грн
120 1700

Фарбування та корекція брів

  Час, хв  Майстер Топ-майстер
Корекція та фарбування брів фарбою 60 500 600
Корекція брів(без фарбування) 30 200 300
Фарбування брів фарбою(без корекції) 30 200 300
 

Ламінування брів

60 750 750
Ламінування вій 120 750 850
Фарбування вій 30 200 300
Видалення волосся на обличчі

(воском, 1 зона)

15 200 200
Щастя для брів “О2FARM”                        30        250          250 30 250 250

Укладка та макіяж

Створення образу для будь-якокої події: ділова зустріч, фотосесія, вечірка, весілля чи просто сімейний бранч.  

  Час, хв  Ціна, грн
Легкий макіяж  (база, тон, румяна, туш, блиск, гель для брів) 30 400
Денний макіяж (база, тон, контурінг, міжвійка, тіні, туш, помада, брови) 50 650
Вечірній макіяж (база, тон, контурінг, стрілки, тіні, туш, помада, брови) 60 850

 

Макіяж на особливу подію

 (весілля, тематична вечірка, Хеллоуін, фешн)

80 1000

КОМПЛЕКС УКЛАДКА + МАКІЯЖ

В сервіс входить 

 

 

Час, хв  Ціна, грн
Укладка на брашинг/ плойку 45 650
Вечірня укладка на плойку/ плетіння 60 950
Святкова зачіска 120 1500
Комплекс Макіяж+Укладка         90 1700

ПЕРМАНЕНТНИЙ МАКІЯЖ

Сервіс дозволить завжди мати красиву форму брів, губ, стрілок і рівномірний колір, який підбирається з урахуванням всіх індивідуальних особливостей обличчя.       

 

 

Час, хв  Ціна, грн
Брови           120 2500
Стрілка між вій 60 1500
Корекція  стрілки 90 1000
Видалення татуажу  ремувером    90 1000
Корекція брів  60 1500