...

Доставка та повернення

Умови повернення

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”№1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню чи обміну. При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності кур’єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, повертайте замовлення кур’єру, ми обов’язково замінимо його. Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки.

Щодо законодавчої бази, то у Законі “Про захист прав споживачів” все сформульовано гранично чітко: “Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном , кольору, розміру або інших причин не може бути використаний ним за призначенням”.

“Неповернені”

Як і в будь-якому правилі, у непростій справі повернення товару є винятки. Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню). Крім продовольчих товарів, лікарських засобів та засобів, предметів сангігієни, У цьому переліку представлений повний список непродовольчих “неповернених”. До них відносяться:

  • – парфумерно-косметичні вироби;
  • – зубні щітки;
  • – гребінці, гребінці та масажні щітки;
  • – Товари в аерозольній упаковці;
  • – інструменти для манікюру та педикюру;

та інші, не пов’язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.

У зв’язку з цим, просимо Вас максимально відповідально оформляти замовлення, будучи впевненими в найменуванні, назві виробника, поділі на чоловічу та жіночу парфумерію або косметику, кількості мілілітрів та іншій номенклатурі, щоб уникнути помилкового замовлення. У разі помилки з боку продавця товар буде замінено на правильний або буде здійснено повернення коштів після пред’явлення претензій від покупця протягом трьох днів з моменту отримання замовлення.

В інших випадках, куплений товар належної якості, не підлягає поверненню чи обміну.

Самовивіз

ПН – НД 10:00 – 20:00

г. Київ, Оболонський проспект, 26, Метро Мінська

Доставка Новою Поштою

Термін доставки Вашого замовлення компанією «Нова пошта» до пункту призначення зазвичай становить 1-3 робочі дні.

Відправка можлива післяплатою по повній оплаті з урахуванням платної доставки – 100 грн. Варіант оплати – «оплата» доступний при сумі замовлення від 2000 грн.

Якщо ви вибираєте спосіб оплати «накладений платіж» – у відділенні Нової Пошти вам необхідно додатково сплатити комісію за переказ коштів (20грн+2% від суми замовлення) та доставку. Тарифікацію Ви можете переглянути на офіційному сайті нової пошти.

Звертаємо вашу увагу, що термін зберігання посилки поштою 4 робочих днів, після чого товар буде повернено на наш склад.

Для отримання посилки необхідно обов’язково мати посвідчення особи!

– Доставка кур’єром від Нової пошти – 100 грн.

Rate this page